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Ashtanga Vinyasa Yoga

prasarita

El Ioga de la respiració.

Seguint el ritme de la teva respiració, el cos es mou en una seqüència pre-establerta que requereix disciplina, humilitat, paciència i devoció. Els beneficis que aporta són tants com les hores de dedicació que has de passar en la teva esterilla. Et dóna flexibilitat, força, claredat mental, sent al mateix temps aeròbic i cardiovascular.

S'ensenya de dues maneres diferents: una classe guiada, on tots segueixen el ritme del professor i una classe anomenada estil Mysore, on cada alumne s'aprèn la seqüència al seu ritme i capacitat. Per a les classes Msore, t'incorpores al moment en què desitgis (si ets novençà en aquesta disciplina, o el ioga en general, parla amb nosaltres primer).

Va ser desenvolupat en índia per Sri K. Pattabhi Jois.


El Yoga de la respiración.

Siguiendo el ritmo de tu respiración, el cuerpo se mueve en una secuencia establecida que requiere disciplina, humildad, paciencia y devoción. Los beneficios que aporta son tantos como las horas de dedicación que has de pasar en tu esterilla. Te da flexibilidad, fuerza, claridad mental, siendo al mismo tiempo aeróbico y cardiovascular.

Se enseña de dos modos diferentes: una clase guiada, en donde todos siguen el ritmo del profesor y una clase llamada estilo Mysore, donde cada alumno se aprende la secuencia a su ritmo y capacidad. Para las clases Msore, te incorporas en el momento en que desees (si eres novato en esta disciplina, o el yoga en general, habla con nosotros primero).

Fue desarrollado en india por Sri K. Pattabhi Jois.

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